Wednesday 7 November 2012

Kehidupan Aku Sebagai Seorang Insan Biasa :)

ASSALAMUALAIKUM .. :)

Nama penuh aku Siti Najihah Bt Osmanuddin , dilahirkan tanggal 6 SEPTEMBER 1996 . Syukur aku dilahirkan sebagai seorang Islam . Aku belajar di Smk Tun Habab ,Kota Tinggi . Asalnya aku bersekolah di Smk Dato Abdul Rahman Yassin , Johor Bahru . Hidup aku biasa saja ye lah seperti remaja yang lain . Tapi walaupun dah besar panjang macam ni pun mak aku masih tak bagi aku keluar dengan kawan-kawan aku .sedih tau .
Hidup aku dekat rumah , manja dengan nenek , dengan atok . Aku suka bergaduh dengan adik aku . Walaupun kadang-kadang menyakitkan hati tapi dia lah penawar , dia lah racun aku . Aku ada sorang adik je . Nak adik lagi tapi mak aku tak mau . haha. Family aku tegas dan aku respect sangat dengan diorang .
kawan-kawan aku pulak gila-gila , sengal dan kuat bergurau .
Dalam hidup aku sebagai remaja , aku telah jatuh hati dengan seseorang . Dia seorang yag tidak lah sempurna mana , tapi aku bersyukur sangat dia ada dengan aku bila-bila aku perlu . Dia lah nyawa dia lah pembunuh aku kadang-kadang . Tapi aku masih study lagi , so aku anggap dia sebgai sahabat sejati aku . Aku bukan lah seorang yang pandai menulis di blog . Tapi aku cuma mampu meluahkan rasa aku je . Kehidupan aku sebagai budak asrama sangat membosankan ye lah terikat dengan peraturan ni . peraturan tu macam-macam kadang-kadang aku rasa macam nak lari je dari asrama kalau nak tahu , berat hati aku nak tinggalkan sekolah lama aku , tapi apakandaya aku fikir jugak masa depan aku . aku berharap dengan aku duduk dekat asrama ni masa depan aku terjamin . Sekolah pun bagus sekolah aku adalah sekolah bestari malaysia .
Cita-cita aku , nak jadi doktor sakit puan niat aku nak jadi doktor sakit puan sebab aku nak membela nasib wanita .. haha .. besar betul impian aku ni kan .Aku jugak ada pasang niat nak jadi Pegawai syariah . Nak membela nasib agama . Bila aku fikir balik besar betul kan tanggungjawab sebagai khalifah dekat muka bumi ni kena lah jaga maruah agama kita Islam .
Hobi aku ? sebenarnya hobi aku kan , mengarang crita .. haha ! susah nak percaya kan tapi sejak dua menjak ni aku malas nak menulis tak tahu lah kenapa kan . So , kalau ada masa lapang , nanti aku mengarang and upload lah kat blog ni .. Assalamualaikum .. :)

No comments:

Post a Comment